Skip to main content

Ons vak moet het hebben van ideeën. De grafische vondst die een opvallend logo oplevert. Dat handige letter- en woordenspel voor een kekke bedrijfsnaam of pay-off. De rode draad voor een pakkende corporate story. Het creatieve haakje waar je een hele communicatiecampagne aan kunt ophangen. Een goed idee is de basis voor een goede tekst, goede vormgeving en goede communicatie. Goede ideeën gaan lang mee. Dat laat ons beste idee wel zien. Vandaag (1 augustus 2024) exact 14 jaar geleden liepen we de KvK Den Haag uit met een eigen bedrijf onder de armen: Kwieker communicatieteam. Na drie jaar als creatief team (artdirector en copywriter) bij een groot communicatiebureau in Den Haag vonden we het tijd om zelfstandig verder te gaan als team. Zelfde werkwijze (pingpongen met ideeën), maar dan aan de klant laten zien waar onze eigen harten sneller van gaan kloppen – geen vertraging, geen compromis, gewoon een goed idee. Gewoon, Kwieker. Nog altijd voelen we die trots van 14 jaar geleden. Sterker nog, de trots groeit met de dag. De klanten die voor ons kiezen, de klanten die bij ons blijven, met ons meegroeien. De kantoren die we hebben versleten. De waanzinnige projecten die we samen met partners tot een goed eind brengen. Onze gezinnen die ons laten uitblinken. Bedankt klanten, bedankt relaties, bedankt thuisfronten. Zullen we er nog een paar jaartjes aan vastplakken? Goed idee.