Als je bedrijfsnaam een begrip wordt, ben je goed bezig. Toen we ons bureau 13 jaar geleden Kwieker noemden, konden we niet bedenken dat die kekke naam een eigen leven zou gaan leiden. Natuurlijk, de bedrijfsnaam kwam niet uit de lucht vallen. We maken nu eenmaal graag dingen actiever, slimmer, beter, kwieker. Maar als je merkt dat de naam werkt, als je ‘m vaak terugkrijgt, is dat tóch vleiend. Regelmatig ontvangen we van klanten een aanzet van een tekst, naam of idee met het verzoek om ‘t “een Kwiekerslag te geven”. Of horen we dat wat zelf bedacht is “wel een tandje kwieker kan”. Of dat iets “nog lang niet kwiek genoeg is” en dat daarom wij worden ingeschakeld. Wat we ook wel terugkrijgen: “Kan hier nog een Kwiekersausje over?”. En dan gaat het niet over iets van de barbecue. Een mooier compliment bestaat niet. We gaan dit soort verzoeken de komende tijd eens wat bewuster opslaan. Wie weet kunnen “de mannen van Kwieker”, zoals we ook vaak genoemd worden, er iets mee als we onszelf moeten aanprijzen. Het wordt er alleen maar kwieker op!