Kwieker communicatieteam staat voor het ‘leefde nog lang en gelukkig’ effect. Creatieve communicatie is verhalen vertellen. Waar mensen in geloven. Blij van worden. Fan van blijven. Middelen en media zijn mooi. Natuurlijk. Maar waarin, waarmee of waarop is niet het belangrijkst. Wát. Dáár draait het om. Een goed verhaal is het beste medium.
Een goed
verhaal is het
beste medium.
Communicatie
met idee als basis
Aan de basis van zo’n verhaal staat altijd een idee. En Kwieker krijgt altijd hét idee dat communicatie aan het rollen brengt. Maar niet zomaar. We gooien alles in de strijd. Sparren, pingpongen en schetsen. Schrijven, gummen en strepen. Laten het rusten, draaien het om, maken het groter. We verlaten onze bureaus en wandelen door Den Haag om een nieuw licht te zien. Om dan snel terug te keren. Hoe dan ook: het idee komt altijd. En dan bewaken we het. Gaan we ervoor stáán. Geloven erin.
Specialisatie?
Géén specialisatie
Dat vraagt men wel eens: wat is jullie specialisatie? Voor welke markt bedenken jullie slimme dingen? Voor ons is de kunst: álle boodschappen vertalen naar heldere, pakkende en sprankelende concepten. Of die nu komt van een automerk, theater, vastgoedontwikkelaar, goed doel, restaurant, onderwijsinstelling, keukenleverancier, coach, gemeente of uit welke hoek dan ook: niet specialiseren houdt ons fris en scherp. Maar niet alleen ons. Daar worden álle markten beter van. Van arbeidsmarktcommunicatie tot vastgoedcommunicatie. Interne campagne of extern van de daken schreeuwen. Keiharde actie of subtiel verleiden. Van iedereen, voor iedereen.