Een huis is zoveel meer dan stenen. Wonen is zoveel meer dan een dak boven je hoofd. Het gevoel dat je hebt bij een wijk, woning of kantoorpand. Die klik. Dáár gaat het om. Vastgoedcommunicatie is puur gevoel. Hoe maak je mensen warm voor een vastgoedproject, vaak voordat de eerste paal de grond in gaat? Hoe noem ik het project? Hoe gaat het ogen? In opdracht van en in samenwerking met een vastgoedcommunicatiebureau uit Den Haag mogen wij regelmatig projecten voorzien van dat gevoel. Op basis van hun strategie laten wij met pakkende teksten en vormgeving de sleutels over de toonbank van de makelaar vliegen.
Zo mochten wij bijzondere huurwoningen aan de Eisenhowerlaan 156 in Den Haag onder de aandacht brengen. Wat voorheen een kantoorpand was, is omgetoverd tot 19 luxe appartementen. We ontwikkelden een logo, tekst en vormgeving van een informatievouwvel, een bouwbord, roll-up banner en een advertentie. Daarin laten de cijfers 1, 5 en 6 zien hoe ideaal dit complex gelegen is. Je zit zo bij leuke winkeltjes en restaurants, in het centrum van Den Haag of op het strand van Scheveningen.