Kwieker vindt: een goede pay-off zegt niet wát je doet, maar hóe je het doet. Want daarin kun je je onderscheiden van de concurrentie. Een voorbeeld? Er rijden duizend busjes rond met een naam erop en vervolgens een pay-off eronder. ‘Geertsen. Uw warme bakker.’ Een ander busje: ‘Bakker Van Dijk. Voor jou voor dag en dauw.’ Daar spreekt toch veel meer gevoel uit?
Een nieuw verhaal
Voor ANWB Media, de grootste uitgever op het gebied van mobiliteit, vakantie en vrije tijd, mocht Kwieker communicatieteam een nieuwe pay-off bedenken. Een nieuwe verhaal. Als winnaar van onze voorstellen kwam ‘We zijn er!’ uit de bus: het eerste wat je roept als je op je bestemming bent. Maar we laten niet alleen het vakantiegevoel zien, we vertellen ook dat deze uitgever er is voor de adverteerder. Een betrokken, betrouwbare mediapartner. Maar ook een partner die exact weet waar de doelgroep zich begeeft, die precies weet wie waar is, als een navigator: we zijn er!
Kwieker mocht vervolgens diverse uitingen (als advertenties, leaflets, vlaggen, brochures) ontwikkelen die dit nieuwe verhaal in woord en beeld uitdragen.
Kwieker verzorgde:
– pay-off
– doorvertaling diverse middelen